Google Moja Firma
BLOG

Jak stworzyć reklamę w internecie – wizytówkę w Google Moja Firma?

Publikowanie informacji o Twojej firmie w Google

Ważne jest, aby używać wszystkich zasobów ofert Google Moja Firma, aby jak najlepiej wykorzystać lokalizacje firmy.

Kilka podstawowych, ale kluczowych wskazówek dotyczących optymalizacji:

Wprowadź pełne dane do swojej wizytówki

Lokalne wyniki wyszukiwania faworyzują najbardziej trafne wyniki wyszukiwania, a oferowanie najbardziej szczegółowych i dokładnych informacji biznesowych będzie łatwiejsze w wyszukiwaniu.

Nie zostawiaj niczego do odgadnięcia lub założenia; upewnij się, że Twój przekaz komunikuje się z potencjalnymi klientami, co robi Twoja firma, gdzie jest i jak można się z nią skontaktować.

Dołącz słowa kluczowe

Podobnie jak tradycyjne pozycjonowanie stron internetowych, Google używa różnych sygnałów do wyświetlania wyników wyszukiwania, w tym ważne słowa kluczowe i frazy wyszukiwania do wpisu o Twojej firmie będą niezwykle pomocne, zwłaszcza, że Twoja witryna biznesowa znajduje się bezpośrednio na liście GMF.

Dokładne godziny pracy firmy

Ważne jest, aby wprowadzić godziny pracy, ale równie ważne jest ich aktualizowanie za każdym razem, gdy się zmieniają.

Google oferuje możliwość dostosowywania godzin do świąt i innych wydarzeń specjalnych, i zawsze powinna być wykorzystywana, aby Twoja witryna była dokładna, a użytkownicy zadowoleni.

Dodaj zdjęcia

Zdjęcia pomagają firmom osiągać lepsze wyniki niż większość właścicieli firm i sprzedawców.

Firmy ze zdjęciami na swoich aukcjach otrzymują 42% więcej wniosków o wskazówki dotyczące dojazdu w Mapach Google i o 35% więcej kliknięć na swoich stronach niż firmy, które nie mają zdjęć, według Google.

Zarządzaj opiniami klientów i odpowiadaj na nie

Interakcja z klientami, odpowiadając na ich opinie, pokazuje, że Twoja firma ceni swoich klientów i informacje zwrotne na ich temat.

Pozytywne opinie będą miały pozytywny wpływ na potencjalnych klientów podczas badania Twojej firmy, ale zwiększają również widoczność Twojej firmy w wynikach wyszukiwania.

Zachęć klientów, aby zostawili opinie, tworząc link, który mogą kliknąć, aby napisać recenzje dla Twojej firmy.

Zdjęcia do Twojej listy Google Moja Firma

Najważniejszym obrazem na liście GMF jest oczywiście Twoje zdjęcie profilowe. Prawdopodobnie nie będzie obrazu, który dostanie więcej ekspozycji, i prawdopodobnie nie będzie też takiego, który będzie miał większy wpływ.

Twoje zdjęcie profilowe firmy nie powinno być samym logo marki, ale czymś atrakcyjnym i obejmującym markę, jej znaczenie i / lub to, co oferuje.

Inne typy obrazów, które powinny zostać dodane do listy, to:

Obraz logo: Google zaleca firmom używanie ich logo, aby pomóc klientom w identyfikacji firmy za pomocą obrazu o kwadratowym rozmiarze.

Zdjęcie na okładce: Zdjęcia na okładce powinny naprawdę pokazać osobowość strony marki. Jest to duże zdjęcie na górze strony Google+ marki, zawsze będzie przycięte, aby dopasować się do proporcji 16: 9.

Dodatkowe zdjęcia: Inne, różne rodzaje zdjęć służą do podkreślenia cech Twojej firmy, które klienci rozważają przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Te zdjęcia będą się różnić i zależą od rodzaju prowadzonej działalności.

Zdjęcia mogą obejmować:
– towary i / lub usługi oferowane przez firmę,
– pracowników firmy pracujących i / lub pomagających klientom,
– wnętrze i otoczenie firmy oraz inne ogólne zdjęcia podsumowujące działalność firmy i jej działania dla klientów.

Wszystkie zdjęcia powinny być zgodne z najlepszymi praktykami Google:
– Format: JPG lub PNG
– Rozmiar: od 10 KB do 5 MB
– Minimalna rozdzielczość: 720 pikseli wysokości, 720 pikseli szerokości
– Jakość: zdjęcie powinno być ostre i dobrze oświetlone, bez zmian lub nadmiernego używania filtrów. Obraz powinien reprezentować rzeczywistość.

Wpisy w Google Moja Firma

Wpisy są doskonałym miejscem na publikowanie informacji w profilu firmy widocznej w wyszukiwarce i Mapach Google. Mogą zawierać grafikę, zdjęcia i filmy, przycisk wezwania do działania i inne informacje.

Tym sposobem możesz dzielić się nowościami z potencjalnymi i dotychczasowymi klientami.

Każdy rodzaj wpisu dostarcza odbiorcom określone informacje:
nowości: ogólne informacje o firmie
wydarzenia: wymagają podania tytułu, daty rozpoczęcia i zakończenia oraz godziny
oferta: wpisy na temat wyprzedaży lub ofert promocyjnych w firmie
produkt: informacje, które podkreślają dostępność określonego produktu w ofercie handlowej firmy

Wpisy w Google Moja Firma
Wpisy w Google Moja Firma

Ważna jest systematyczność w przekazywaniu informacji do klientów. Wpisy z sekcji „nowości” będą widoczne jedynie przez 7 dni od daty publikacji, natomiast wydarzenia jedynie do dnia, który oznaczymy jako data zakończenia.

Google przychylniejszym okiem patrzy na firmy, które są łatwiejsze do zweryfikowania dla użytkownika poprzez narzędzia Google.

Stąd też posiadając dobrze zoptymalizowaną stronę, wraz z dobrze uzupełnioną wizytówką zawierającą wpisy z życia firmy, możemy liczyć na wyższą pozycję m.in. w mapach Google.

Monitorowanie statystyk dotyczących wizyt w Google Moja Firma

W ciągu ostatnich kilku lat Google poczyniło ogromne postępy w zakresie dostępnych danych analitycznych dla wizytówki Google Moja Firma.

Firma Google, oferuje firmom statystyki typu:

Jak klienci znajdują Twoją ofertę.

Gdzie klienci znajdują Cię w Google.

Działania klientów.

Żądania kierunku.

Rozmowy telefoniczne.

Zdjęcia.

Jak klienci znajdują Twoją ofertę

Ta sekcja statystyk pokazuje, w jaki sposób klienci znaleźli Cię w wyszukiwaniu „bezpośrednim” (szukali Twojej firmy lub adresu) w porównaniu z wyszukiwaniem „Odkrycie” (szukali kategorii, produktu lub usługi, którą oferujesz i pojawiła się Twoja oferta).

W tych sekcjach znajdują się następujące etykiety w zbiorczych raportach dotyczących statystyk:

Łączna liczba wyszukiwań.

Bezpośrednie wyszukiwanie.

Wyszukiwanie Discovery.

Gdzie klienci Cię znajdą w Google

Sekcja ta pokazuje, ilu klientów znalazło Cię za pośrednictwem wyszukiwarki Google lub Google Maps.

Aby zobaczyć, ile osób znalazło Cię w danym produkcie w danym dniu, umieść kursor nad odpowiednim segmentem wykresu w dniu, którym jesteś zainteresowany.

W tych sekcjach znajdują się następujące etykiety w zbiorczych raportach dotyczących statystyk:

Całkowita liczba odwiedzin

Szukaj widoków

Widoki map

Działania klienta

Sekcja ta pokazuje, co zrobili klienci po znalezieniu Twojego wpisu w Google.

„Działania ogółem” dają sumę następujących rodzajów działań, które klienci podjęli na aukcji:

Odwiedź swoją stronę

Poproś o wskazówki

Zadzwonię do ciebie

Wyświetl zdjęcia

Następujące etykiety są dostępne jako raporty w tej sekcji raportowania:

Wszystkie działania

Działania na stronie internetowej

Kierunki działań

Czynności związane z połączeniami telefonicznymi

Żądania kierunku

Ta część statystyk wykorzystuje mapę, aby pokazać, gdzie znajdują się osoby, które proszą o wskazówki do Twojej firmy.

Lokalizacja Twojej firmy jest identyfikowana na mapie, a niektóre z najczęściej spotykanych miejsc, z których ludzie proszą o wskazówki do Twojej firmy, są wyświetlane.

Rozmowy telefoniczne

Ta sekcja pokazuje, kiedy i jak często klienci dzwonili do Twojej firmy za pośrednictwem wpisu w Google.

W górnej części sekcji „Łączne połączenia” podaje całkowitą liczbę połączeń telefonicznych dla wybranego przedziału czasu.

Wykres oferuje możliwość przeglądania trendów według połączeń telefonicznych według dnia tygodnia lub pory dnia. Pozwala to Specjalistom ds. Marketingu i przedsiębiorcom wiedzieć, kiedy klienci najprawdopodobniej zadzwonią po obejrzeniu aukcji GMF.

Zdjęcia

Wreszcie, GMF pozwala sprawdzić, jak często zdjęcia Twojej firmy są przeglądane za pomocą wykresu „Widoki zdjęć” i wykresu „Ilość zdjęć”.

Na wykresach znajdują się również linie, które porównują dane fotograficzne Twojej firmy z danymi zdjęć innych firm podobnych do Twojej.

Sekcja tego komponentu raportowania obejmuje zbiorcze informacje na temat:

Łącznie zdjęcia właściciela

Wyświetlenia zdjęć właściciela

Łączne zdjęcia klientów

Opinie o zdjęciach klientów

Podsumowanie

Dobrze skonfigurowana wizytówka może za darmo wypromować firmę i przełożyć się na czysty zysk, bez udziału kosztów.

Odpowiednio zoptymalizowana pod kątem najefektywniejszych słów kluczowych – staje się również elementem strategii marketingowej marki. Pozytywnie wpłynie na widoczność biznesu w sieci, pozwoli się wyróżnić i przyciągnąć nowych klientów.

Pages: 1 2