Efektywne projektowanie ulotek Wrocław

Jak zrobić ulotkę, którą warto zachować?

Ulotki
Ulotka z menu składana

Zaprojektowanie ulotki jest łatwe. Ale zaprojektowanie ulotki Wrocław, którą odbiorca zachowa na przyszłość, nie jest łatwym zadaniem. Efektywny projekt ulotki ma kluczowe znaczenie w tworzeniu z dostępnymi informacjami o produktach i usługach. Im bardziej przydatna jest ulotka, tym dłuższa jest jej żywotność u odbiorcy i tym większa szansa, że zostanie przekazana innym potencjalnym klientom.

 

Projekt ulotki składanej nie ogranicza się wyłącznie do obrazów lub układu, którego chcesz użyć. Jest to raczej mieszanka harmonijnie współpracujących ze sobą elementów, która sprawia, że ulotka jest skuteczna. Elementy, takie jak użyta czcionka, treść, a nawet rodzaj papieru, na którym drukujesz ulotki, należy dokładnie rozważyć na etapie planowania.

 

Jak skutecznie zaprojektować ulotki.

1. Określ swój cel.

Podobnie jak w przypadku każdego planowania, pierwszym krokiem jest określenie celów ulotki. To określi, jak będzie przebiegać cały marketing ulotki, a co za tym idzie, projekt ulotek Wrocław.

Do jakiego segmentu rynku docelowego zamierzasz dystrybuować swoją ulotkę? Czy będzie dystrybuowana ręcznie, czy wysyłana pocztą bezpośrednią? Jakie korzyści masz nadzieję uzyskać? Odpowiedzi na te pytania tworzą skuteczny projekt ulotki Wrocław.

2. Poznaj zakładki ulotki składanej.

Jednym z wyróżników ulotek składanych są jej zagięcia. W rzeczywistości te zakładki kontrolują sposób, w jaki informacje o produkcie i usłudze są prezentowane odbiorcy.

Wybór odpowiedniego zgięcia ulotki jest trudny. Chcesz, aby zakładka uzupełniała rodzaj treści, które umieszczasz w ulotce oraz sposób, w jaki czytają ją odbiorcy. Rzeczy takie jak cechy produktu lub sekwencja kroków przyniosłyby więcej korzyści dzięki ulotce, która jest otwierana, aby pokazywać każdy krok po kolei.

3. Przejrzyj swój komunikat sprzedażowy - copy.

Wiele osób uważa, że ​​w procesie tworzenia ważna jest tylko treść ulotki. Chociaż zgadzam się, że treść jest ważna, to moim zdaniem bardziej istotny jest sposób jej przedstawienia czytelnikowi. W tym miejscu pojawia się zrozumiałość.

Przejrzyj swoje copy w odniesieniu do czytelnika. Czy podawanie zbyt dużej ilości informacji może przytłoczyć czytelnika? Czy jest za krótkie? Zasadniczo zwięzłe pisanie jest koniecznością w marketingu. Musisz przekazać cenne informacje w krótkim czasie.

Poza tym powinieneś również sprawdzić, jak copy odnosi się do ogólnego projektu wizualnego. Zbyt dużo tekstu i ulotka nie byłaby zachęcająca do przeczytania. Ponadto zawsze sprawdzaj błędy ortograficzne i gramatyczne.

4. Wybierz czcionki.

Egzemplarz ulotki jest zwykle opatrzony nagłówkiem, podtytułem i treścią samego tekstu. Należy o tym pamiętać przy wyborze czcionek, których zamierzasz użyć w swojej ulotce. Gorąco sugeruję, ogranicz wybór czcionek do zaledwie trzech, po jednej dla każdego.

Czcionki określają czytelność tekstu, nadają ton ulotce i wpływają na jej atrakcyjność wizualną. Jeśli jesteś nowy w typografii, sugeruję szukanie kombinacji czcionek, które ze sobą współpracują.

5. Poznaj swój rodzaj papieru i powłokę.

Weź pod uwagę rodzaj papieru, na którym drukowana jest ulotka, a także powłokę, którą możesz nałożyć. W przypadku większości klientów wybór rodzaju papieru i powłoki może wpłynąć na postrzeganie firmy. Ulotka z grubszym papierem i błyszczącą lub matową powłoką będzie postrzegana jako bardziej ekskluzywna niż ulotka z cieńszym papierem.

Wybór rodzaju papieru i powłoki również wpłynie na trwałość. Powłoka może ochronić ulotkę przed rozmazywaniem i otarciami. Sprawi również, że kolory będą bardziej żywe. Te opcje mogą sprawić, że ulotki Wrocław będą dosłownie lśnić.

6. Używaj zdjęć w wysokiej rozdzielczości.

W tym momencie przestępstwem jest używanie rozmazanych zdjęć o niskiej rozdzielczości. Dla efektywnego projektowania ulotek bardzo ważna jest jakość obrazu.

Jeśli zamierzasz wykorzystać zdjęcia produktów, upewnij się, że są one ułożone w atrakcyjny wizualnie sposób. Proponuję zatrudnić fotografa, aby zapewnić jakość prezentacji produktu.

7. Dołącz wezwanie do działania

Wezwanie do działania to prawdopodobnie najważniejsza część ulotki składanej. To jest ta część, w której prowadzisz odbiorcę do zamierzonego działania. Ważne jest, aby zawsze dołączyć oświadczenie, które zaprowadzi klientów z powrotem do Ciebie.

Spraw, aby wezwanie do działania było natychmiast widoczne dla odbiorcy. Sugeruję stosowanie wizualnych wskazówek, takich jak większa czcionka lub większa biała przestrzeń wokół niej, aby się wyróżniać. Bądź konkretny z tym, czego oczekujesz od swoich odbiorców.

Aby uzyskać lepszą reakcję na wypowiedzi wezwania do działania, dodaj zachętę dla czytelników. Takie rzeczy jak kupony lub ekskluzywne promocje zachęcą klientów do podjęcia tej akcji po przeczytaniu ulotki.

Katalog firmowy dla miasta Wrocław
Katalog firmowy współpraca przy budowie
Katalog firmowy projekt dla Wrocławia

Niezależnie od tego, czy chodzi o prezentację online, czy druk, katalogi są doskonałym medium marketingowym… zobacz więcej

Współpracując razem, stworzymy najlepszy katalog produktowy dla firmy

W procesie tworzenia katalogu – to Ty jesteś kluczem do sukcesu.
Zaprojektujemy razem katalog?