Aktualizacja etykiet produktowych

– zmiany i modyfikowanie gotowych projektów graficznych etykiet

Etykieta aktualizacje zmiany w projekcie

Aktualizacja etykiet

Aktualizacja etykiet na opakowaniach może pomóc Twojej firmie na różne sposoby: ożywić markę, wyróżnić się na tle konkurencji, a nawet przyciągnąć nowych klientów. Ale czy powinieneś zmieniać etykiety produktowe?

Zmiana dla samej zmiany zwykle nie jest dobrym pomysłem, zwłaszcza jeśli zdenerwuje to Twoich wiernych klientów i negatywnie wpłynie na sprzedaż. Zanim pośpieszysz się z przeprojektowaniem etykiet produktowych, zapoznaj się z poniższymi uwagami, aby sprawdzić, czy aktualizacja etykiet jest odpowiednia dla Ciebie.

Niezależnie od tego, czy chodzi o zupełnie nowy wygląd, czy prostą modyfikację projektu etykiety. Istnieje wiele powodów, dla których może być czas na aktualizację etykiet produktowych. Przyjrzyjmy się niektórym scenariuszom, w których nowe etykiety byłyby korzystne dla Twojej firmy.

Rozszerzanie marki

Ekspansja na nowe rynki może być świetną okazją do zmiany wyglądu produktu lub eksperymentowania z różnymi etykietami, ponieważ nowi odbiorcy nie będą stronniczy.

Cyfrowy druk etykiet to ekonomiczne rozwiązanie umożliwiające drukowanie wielu wersji etykiet produktowych w celu przetestowania ich na różnych rynkach.

Etykiety drukowane cyfrowo mogą być również wykorzystywane do personalizacji projektu dla określonych odbiorców i rynków.

Dodawanie nowych produktów

Podobnie jak nowe rynki, dodanie nowych linii produktów może pokazać Twoją markę szerszemu gronu odbiorców, do których wcześniej nie docierałeś.

Dzięki nowemu lub ulepszonemu wyglądowi Twój produkt będzie w stanie zaprezentować się najbardziej wymagającym konsumentom.

Modyfikacja etykiet na opakowaniach może również poprawić spójność marki we wszystkich liniach produktów.

Jedną z opcji do rozważenia jest użycie kolorowych etykiet, aby lepiej odróżnić każdą linię produktów.

Zmiany rynkowe

Komisja Europejska i inne organy regulacyjne stale przeglądają i modyfikują swoje przepisy dotyczące etykietowania ze względu na nowe informacje i lepszą ochronę konsumentów.

Za każdym razem, gdy wprowadzane są zmiany, producenci mają określony czas na aktualizację etykiet na opakowaniach.

Ważne jest, aby monitorować przepisy dotyczące etykietowania, które mają zastosowanie do Twoich produktów i w razie potrzeby aktualizować etykiety.

Zachowanie świeżości i trafności

Gusta klientów ewoluują z biegiem czasu, a to, co kiedyś działało dla Ciebie, może nie działać teraz.

Przy stale rosnącej konkurencji przechowywanie przestarzałych etykiet może być szkodliwe dla biznesu.

Nie musisz całkowicie zmieniać etykiet produktowych, aby zachować ich świeżość i przydatność.

Nawet niewielka modyfikacja projektu graficznego etykiety lub użycie innego materiału może pomóc nadać opakowaniu Twojego produktu powiew świeżości bez utraty istoty Twojej marki.

Nadanie opakowaniom wyjątkowości

Wtapianie się w tłum jest dobre, jeśli jesteś szpiegiem, ale nie tak bardzo w przypadku sprzedaży produktów.

Odświeżenie etykiet może nie tylko pomóc odróżnić Twoją markę od konkurencji, ale także ułatwić przyciągnięcie uwagi klientów o ograniczonej rozpiętości.

Ponadto unikalne etykiety i opakowania mogą zainspirować klientów do robienia zdjęć Twojego produktu i udostępniania go w mediach społecznościowych (bezpłatna reklama).

Udoskonalanie przekazu

Jeśli działasz w branży od jakiegoś czasu, przekaz Twojej marki prawdopodobnie ewoluował z biegiem czasu.

Ze względu na nowe lub ulepszone produkty, usługi, procesy itp. – ale czy odzwierciedlają to etykiety produktowe na opakowaniach?

Daj klientom jasny obraz tego, czym jest Twoja marka dzięki aktualnym etykietom.

Względy środowiskowe

Modyfikacja etykiet na opakowaniach może nie tylko nadać produktowi nowy wygląd, ale może być również dobra dla środowiska.

Jedną z przyjaznych dla środowiska opcji jest stosowanie materiałów odnawialnych lub folii kompostowalnej z kwasu polimlekowego (PLA).

Inną opcją jest zmniejszenie rozmiaru etykiet, co pozwoli na użycie mniejszej ilości materiałów i obniżenie ceny za etykietę produktową.

Czy zatem nadszedł czas na nowe opakowania i etykiety produktowe?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którykolwiek z tych przykładów, być może nadszedł czas, aby porzucić stare etykiety.

Z przyjemnością omówię z Tobą cele, które chcesz osiągnąć dzięki nowym etykietom produktowym.

GRAFIKOLA.PL

Razem stwórzmy coś fajnego

KAŻDY PROJEKT JEST WYJĄTKOWY. JAK PRACUJEMY RAZEM.