Aktualizacja etykiet na opakowaniach może pomóc Twojej firmie na różne sposoby: ożywić markę, wyróżnić się na tle konkurencji, a nawet przyciągnąć nowych klientów. Ale czy powinieneś zmieniać etykiety produktowe?
Zmiana dla samej zmiany zwykle nie jest dobrym pomysłem, zwłaszcza jeśli zdenerwuje to Twoich wiernych klientów i negatywnie wpłynie na sprzedaż. Zanim pośpieszysz się z przeprojektowaniem etykiet produktowych, zapoznaj się z poniższymi uwagami, aby sprawdzić, czy aktualizacja etykiet jest odpowiednia dla Ciebie.
Niezależnie od tego, czy chodzi o zupełnie nowy wygląd, czy prostą modyfikację projektu etykiety. Istnieje wiele powodów, dla których może być czas na aktualizację etykiet produktowych. Przyjrzyjmy się niektórym scenariuszom, w których nowe etykiety byłyby korzystne dla Twojej firmy.
Rozszerzanie marki
Ekspansja na nowe rynki może być świetną okazją do zmiany wyglądu produktu lub eksperymentowania z różnymi etykietami, ponieważ nowi odbiorcy nie będą stronniczy.
Cyfrowy druk etykiet to ekonomiczne rozwiązanie umożliwiające drukowanie wielu wersji etykiet produktowych w celu przetestowania ich na różnych rynkach.
Etykiety drukowane cyfrowo mogą być również wykorzystywane do personalizacji projektu dla określonych odbiorców i rynków.
Dodawanie nowych produktów
Podobnie jak nowe rynki, dodanie nowych linii produktów może pokazać Twoją markę szerszemu gronu odbiorców, do których wcześniej nie docierałeś.
Dzięki nowemu lub ulepszonemu wyglądowi Twój produkt będzie w stanie zaprezentować się najbardziej wymagającym konsumentom.
Modyfikacja etykiet na opakowaniach może również poprawić spójność marki we wszystkich liniach produktów.
Jedną z opcji do rozważenia jest użycie kolorowych etykiet, aby lepiej odróżnić każdą linię produktów.
Komisja Europejska i inne organy regulacyjne stale przeglądają i modyfikują swoje przepisy dotyczące etykietowania ze względu na nowe informacje i lepszą ochronę konsumentów.
Za każdym razem, gdy wprowadzane są zmiany, producenci mają określony czas na aktualizację etykiet na opakowaniach.
Ważne jest, aby monitorować przepisy dotyczące etykietowania, które mają zastosowanie do Twoich produktów i w razie potrzeby aktualizować etykiety.
Zachowanie świeżości i trafności
Gusta klientów ewoluują z biegiem czasu, a to, co kiedyś działało dla Ciebie, może nie działać teraz.
Przy stale rosnącej konkurencji przechowywanie przestarzałych etykiet może być szkodliwe dla biznesu.
Nie musisz całkowicie zmieniać etykiet produktowych, aby zachować ich świeżość i przydatność.
Nawet niewielka modyfikacja projektu graficznego etykiety lub użycie innego materiału może pomóc nadać opakowaniu Twojego produktu powiew świeżości bez utraty istoty Twojej marki.
Nadanie opakowaniom wyjątkowości
Wtapianie się w tłum jest dobre, jeśli jesteś szpiegiem, ale nie tak bardzo w przypadku sprzedaży produktów.
Odświeżenie etykiet może nie tylko pomóc odróżnić Twoją markę od konkurencji, ale także ułatwić przyciągnięcie uwagi klientów o ograniczonej rozpiętości.
Ponadto unikalne etykiety i opakowania mogą zainspirować klientów do robienia zdjęć Twojego produktu i udostępniania go w mediach społecznościowych (bezpłatna reklama).
Udoskonalanie przekazu
Jeśli działasz w branży od jakiegoś czasu, przekaz Twojej marki prawdopodobnie ewoluował z biegiem czasu.
Ze względu na nowe lub ulepszone produkty, usługi, procesy itp. – ale czy odzwierciedlają to etykiety produktowe na opakowaniach?
Daj klientom jasny obraz tego, czym jest Twoja marka dzięki aktualnym etykietom.
KAŻDY PROJEKT JEST WYJĄTKOWY.
JAK PRACUJEMY RAZEM.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. AkceptujęPolityka prywatności
Polityka prywatności i ciasteczka
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.