Publikacje

KATALOGI, FOLDERY, BROSZURY, MATERIAŁY PROMOCYJNE, KATALOGI ONLINE

Publikacje katalog projekt

Przejrzyste informacje o produkcie to klucz do każdego udanego katalogu produktowego. Bardzo ważne jest, aby Twoi klienci mogli łatwo znaleźć określone informacje o produkcie w projekcie Twojego katalogu. W rzeczywistości stosowanie sprawdzonych strategii i technik projektowania układu może gwałtownie zwiększyć sprzedaż.

 

W pierwszej kolejności musisz upewnić się, że informacje o produkcie są odpowiednio uporządkowane i łatwe do znalezienia. Jest to najważniejsze, jeśli projekt Twojego katalogu zawiera dużą liczbę produktów rozłożonych na wiele stron.

Przede wszystkim powinieneś podzielić swoje produkty na odpowiednie kategorie, jeśli ma to zastosowanie.

Podkreśl kluczowe korzyści, jakie mają do zaoferowania Twoje produkty.

Wyjaśnij, w jaki sposób Twoje produkty rozwiązują konkretny problem.

Wyjaśnij, jak mogą ułatwić życie. Lub po prostu wyraź uczucia i odczucia, których doświadczą Twoi klienci, jeśli będą posiadać to, co sprzedajesz. Stworzy to emocjonalne połączenie i bardziej prawdopodobne, że przekona ich do kupowania od Ciebie.

Pomiń wszelkie niepotrzebne szczegóły lub opisy, które mogą wprowadzać w błąd lub w inny sposób są nieistotne dla klienta.

Co uwzględnić w projekcie katalogu?

– Przewodnik po generowaniu zawartości projektu katalogu

– Prosta kategoryzacja produktów

– Jasne, łatwe do odczytania informacje o produkcie

– Wyróżnij kluczowe korzyści oferowane przez Twoje produkty

– Czyste, czytelne układy stron

– Istotne infografiki i statystyki

– Wysokiej jakości obrazy fotograficzne produktów

– Dobrze narysowane, łatwe do zrozumienia diagramy

– Jasne instrukcje wezwania do działania

Możesz mieć pewność, że zaprojektuję Twój katalog tak, aby spełniał wszystkie Twoje kluczowe cele. Zastosuje się do wytycznych projektowych i stworzę profesjonalne opcje układu stron, które będą całkowicie dopasowane do Twoich docelowych odbiorców.

Zajmuję się również drukiem oraz doradzam w zakresie specyfikacji materiałów i wykończenia.

portfolio

Katalog Folder Gazetka

Folder projekt i druk
Broszura dla Nowego Pracownika folder

FACHOWE PROJEKTOWANIE KATALOGÓW, KATALOGÓW ON-LINE, FOLDERÓW FIRMOWYCH, GAZETEK SKLEPOWYCH – WSPARCIE DOBREGO WIZERUNKU FIRMY

Gazetka reklamowa promocyjna

Etapy postępowania przy tworzeniu katalogu

Krok 1

Klient – konsultacja.

Podczas moich konsultacji z Tobą, omówimy wartości Twojej marki, cele i wytyczne, abym mogła dostosować Twój katalog do Twojej działalności. Przeanalizuję również Twoją firmę, produkty i konkurencję.

Krok 2

Katalog – proces projektowania.

Dzięki notatkom konsultacyjnym, wskazówkom dotyczącym marki, mogę zacząć pracować nad kreatywnymi pomysłami, które zwykle obejmują projekt okładki i układy dwu- lub trzystronicowe. Następnie przedstawię projekty do sprawdzenia, aby upewnić się, że spełniają Twoje cele.

Krok 3

Katalog – grafika.

Po uzgodnieniu układów, kolorów i czcionek zaplanuję proces tworzenia grafiki i umieszczę zdjęcia, teksty, które ożywią katalog i Twoje produkty.

Krok 4

Projekt – recenzja.

Będziesz mógł w pełni zweryfikować katalog i wprowadzić ostateczne poprawki, zanim trafi on do druku.

Krok 5

Druk.

Gdy grafika będzie gotowa i zaakceptowana, mogę zająć się drukowaniem katalogu.