Formularz – BRIEF

Czas zacząć!

Napisz, czego potrzebujesz, wypełnij Formularz – BRIEF, dzięki czemu wspólnie zaoszczędzimy czas.

Podane informacje pozwolą nam przygotować właściwą wycenę.

A sam BRIEF daje nam możliwość poznania Twoich oczekiwań wobec projektu.

Wszystko po to, aby osiągnąć założone przez Ciebie cele.

NIE LUBISZ FORMULARZY?

Zadzwoń do nas lub napisz maila – przejdź do KONTAKT

Formularz – BRIEF

Opis projektu, którego nie wymieniliśmy powyżej lub opis większego zamówienia
Krótki opis firmy. Branża. Osoba kontaktowa. Strona www. FB …
Format projektu, np. A5, A4, 2x1m ... - lub proszę o podanie: szerokości i wysokości. Orientacja: pion/poziom
Projekt jednostronny, projekt obustronny. Przy projektach typu katalog - podać całkowitą ilość stron.
Objaśnienie: np. 2 projekty tzn. 2 różniące się od siebie mniej lub bardziej - projekty graficzne
Preferencje odnośnie wyboru czcionki: podać nazwę czcionki lub przesłać gotową czcionkę lub załączyć link do zdjęcia pokazujący wygląd
Tekst jaki ma być zamieszczony w projekcie wraz z kompletnymi danymi firmy (jak np. adres, www). Dostarczony tekst - powinien być sformatowany, w formie możliwej do edycji. Czytelny i spójny oraz przesłany w całości (w 1 wiadomości), aby nie generować dodatkowego nakładu pracy. Wklejony do formularza lub wysłany na biuro@grafikola.pl
Jakie są preferencje odnośnie kolorystyki w projekcie (kolory na tak i te na nie)
Jeżeli wybór zdjęcia ma być po naszej stronie – potrzebujemy dokładny opis lub przykładowe zdjęcie.
W jakim stylu ma być projekt: opis, nazwa stylu lub linki do stron www, zdjęć - które się podobają. Inspiracje są bardzo przydatnym punktem przy tworzeniu strategii działania.
Czasem przed wydrukowaniem projektu warto spojrzeć na jego wizualizacje.
Proszę o przesłanie mailem biuro@grafikola.pl - kilku poglądowych materiałów reklamowych firmy zrealizowanych do tej pory, ewentualnie podanie firmowej strony internetowej w celu zachowania spójności wizerunkowej.