Ulotki Gdańsk są przede wszystkim wizualne. Ponieważ treść ma kluczowe znaczenie, tekst ulotki powinien zwięźle i przekonująco informować o tym, co Twoja firma może zrobić dla klientów. Jednak nawet najlepsza treść pozostanie nieprzeczytana, jeśli ulotka nie będzie atrakcyjna wizualnie. Dołącz zdjęcia swojego produktu.
Nie przepełniaj ulotki elementami. To, co możesz postrzegać jako pustą przestrzeń, w rzeczywistości jest miejscem na treść i grafikę. Nie musisz przesadzać i mieć całe puste strony lub dwucalową czcionkę. Twoja treść, grafika i otwarta przestrzeń powinny współgrać ze sobą, aby stworzyć spójny pakiet, który skutecznie przekazuje przekaz.
Unikalną cechą ulotki są jej zakładki. Dowiedz się, jak włączyć te załamania do projektu ulotki. Na przykład, jeśli chcesz zaprezentować konkretny produkt i podać szczegółowe informacje o jego zastosowaniach. Możesz skorzystać z zakładki typu gate fold. Umieszczenie produktu w środkowym panelu działa jak reflektor, który podkreśla Twój produkt. Następnie możesz przystąpić do zapisywania wokół niego odpowiednich informacji.