10 porad dotyczących szybkiego projektowania katalogu dla Warszawy

Projektowanie katalogu Warszawa

Katalogi
Foldery
Broszury

Nie jest tajemnicą, że katalogi są teraz w odbiciu dzięki przyciąganiu klientów do Internetu. Wyzwaniem jest zaprojektowanie go tak, aby pasował do zmieniającego się otoczenia marketingowego. Projektowanie katalogu w Warszawie nie powinno być nauką rakietową.

Powinno to jednak być połączenie wiedzy o docelowym rynku, a także kreatywności, która sprawia, że produkty i usługi są atrakcyjne. Oto lista kilku wskazówek dotyczących projektowania katalogu, które należy znać przed utworzeniem jednego z nich.

Projekt i kolorystyka drukowanego katalogu powinny pasować do zawartości.

Na przykład katalog butiku odzieżowego musi przedstawiać elegancję, taką jak złoto, srebro i kość słoniowa. Z drugiej strony katalog zabawek powinien być kapryśny i zabawny, w jasnych kolorach.

Nie mieszaj krojów pisma.

Użyj jednej lub dwóch rodzin i zastosuj pogrubienie lub kursywę, aby stworzyć różne style, które ładnie harmonizują. Zasadniczo używaj co najwyżej dwóch lub trzech czcionek razem. Na przykład użyj czcionki slab lub szeryfowej dla nagłówków, jeśli używasz czcionek bezszeryfowych w akapitach. Użyj spójnych czcionek w każdej sekcji.

Zdjęcia są ważne.

Jeśli to możliwe, katalogi powinny zawierać wyraźne zdjęcia ze spójnym oświetleniem i obróbką tła. Zalecam rozdzielczość 300 dpi. Rozważ skorzystanie z profesjonalnej usługi fotograficznej, aby zdjęcia produktów były jak najbardziej atrakcyjne.

Połóż nacisk na nowości, jak i na wyprzedaże.

Na zdjęciach produktów wskaż, że są to nowości, które wykorzystują gwiazdy. Dodanie rabatu również zwróci uwagę klientów na te nowe produkty.

Bądź spójny ze swoim projektem.

Katalog Warszawa to świetna okazja do brandingu. Klienci rozpoznają wzorce w projektowaniu produktów, układach i kolorach, które będą kojarzyć z firmą.

Chociaż spójność jest ważna, może być również monotonna.

Spróbuj to rozbić, dodając unikalną stronę. Taką jak pełnowymiarowy obraz produktu lub treść biznesowa, która jest odpowiednia dla produktów. Wykorzystaj rozkładówkę na swoją korzyść.

Dowiedz się, jak używać białej przestrzeni podczas układania produktów na stronie.

Zaśmiecona strona jest męcząca. Biała przestrzeń pozwala czytelnikowi odpocząć, kładąc większy nacisk na każdy pojedynczy produkt w porównaniu do ogromnej grupy produktów konkurujących o uwagę.

Rozważ rodzaj materiału, którego użyjesz jako okładkę katalogu w Warszawie.

Masz dwie możliwości — bardziej elastyczny papier lub sztywny karton. Elastyczny papier może być łatwiejszy do przenoszenia, podczas gdy karton może chronić katalog i zwiększać jego trwałość.

Napisz atrakcyjne opisy produktów.

Opisy produktów powinny nie tylko podawać specyfikację produktu, ale także zachęcać klientów do ich zakupu. Podstawowe informacje obejmują ceny, materiały i ilości. Napisz krótkie wskazówki, jak czytelnik może efektywnie wykorzystać produkt.

Skup się na projektowanym katalogu.

Katalog składa się zwykle z 8 lub więcej stron w odstępach co 4. Zwróć na to uwagę, gdy decydujesz, ile produktów chcesz umieścić w swoim katalogu. Planując liczbę stron, zastanów się, jak czytelnik odbierze ilość produktów na stronie i jako całość. Zbyt wiele linii produktów może po prostu przytłoczyć czytelnika.

Mam nadzieję, że spodobały Ci się moje wskazówki dotyczące – projektowanie katalogu Warszawa. Gotowy do projektowania i drukowania katalogów?

Katalog firmowy Warszawa
Katalog firmowy współpraca przy budowie w Warszawie
współpraca przy budowie katalogu Warszawa

Niezależnie od tego, czy chodzi o prezentację online, czy druk, katalogi są doskonałym medium marketingowym… zobacz więcej

Współpracując razem, stworzymy najlepszy katalog produktowy dla firmy

W procesie tworzenia katalogu – to Ty jesteś kluczem do sukcesu.
Zaprojektujemy razem katalog?