Logo

BRANDING, KSIĘGA ZNAKU, BRAND BOOK, ZNAKI GRAFICZNE MAREK I PRODUKTÓW

Brand book firmy

Logo firmowe

Dobry biznes zaczyna się od dobrego logo.

Dobre logo pomaga rozwijać firmę znacznie szybciej.

Właściwy projekt przyciąga pożądanych klientów i łatwo zapada im w pamięć. Wyróżnia Cię na tle konkurencji.

Logo powinno być:

– proste
– rozpoznawalne
– ponadczasowe
– unikalne

Logo jest ważnym aspektem brandingu i wizualnego opowiadania o Twojej firmie. Bez niego nie masz twarzy, którą klienci mogą rozpoznać.

NIE KUPUJ TYLKO LOGO.
ZAINWESTUJ W SWOJĄ MARKĘ.

Ludzie nie kupują produktów ani usług. Kupują marki, z którymi mogą się powiązać. Zapewniając unikalne doświadczenie marki, Twoja firma będzie w stanie przekształcić potencjalnych użytkowników w ambasadorów marki.

 

Brand Book

KSIĘGA ZNAKU

Brand Book Księga znaku

Czym jest księga znaku?

Za każdym razem, gdy tworzysz nową treść wizualną, definiujesz swoją markę dla potencjalnych klientów. Niezależnie od tego, czy jest to post w mediach społecznościowych, czy projekt objaśniający produkt, komunikujesz tożsamość swojej marki, zaangażowanie w jakość i ogólną wartość.

Dzieje się tak niezależnie od tego, czy masz brand book, czy nie. Czy nie chciałbyś się więc upewnić, że każda tworzona przez Ciebie treść wizualna dostarcza tego samego przekazu? Jeden źle wykonany projekt może stracić potencjalnego klienta. A infografika spoza marki niewiele zrobi dla promocji Twojej firmy, jeśli nikt nie rozpozna, że to Ty ją stworzyłeś.

Księga znaku kodyfikuje ogólną tożsamość wizualną Twojej organizacji w pojedynczy, użyteczny zasób. Ten dokument — niezależnie od tego, czy jest to broszura w formacie PDF, czy wydrukowana księga — może być wielokrotnie używany jako przewodnik przez pracowników w całej organizacji.

Typowa księga znaku będzie zawierać:

– Zestaw zdefiniowanych czcionek

– Paletę kolorów marki

– Style ilustracji i ikon

– Style i kierunek fotografii

Może zawierać również inne elementy. I we wszystkich tych przypadkach będzie zawierać instrukcje dotyczące ich użycia. Na przykład niektóre czcionki będą używane tylko w nagłówkach, podczas gdy inne będą służyły tylko do kopiowania treści.

Wszystkie te elementy są częścią Twojej ogólnej tożsamości wizualnej jako marki. Ta tożsamość powinna być starannie opracowana, aby dokładnie komunikować cel, wartości, ambicje, cechy i obietnicę Twojej marki. Brand book to po prostu zasób, który sprawia, że każdy element jest łatwy do wykorzystania w całej komunikacji Twojej firmy.

Czym więc jest brand book? To kim jest Twoja firma i kim chcesz się stać. Tak jak każda firma potrzebuje deklaracji misji, tak każda firma potrzebuje również księgi znaku.