Nie zapominaj, że projekt i jakość druku Twojego katalogu są tak samo ważne jak informacje.
Przejrzysty i prosty projekt katalogu sprawi, że klienci będą mogli łatwo kupować Twoje produkty. Katalog, który jest uproszczony zarówno pod względem projektu, jak i układu, zadowoli czytelnika i potencjalnie doprowadzi do większej sprzedaży.
Czytelnicy zwykle nie spędzają dużo czasu na szukaniu tego, czego chcą. Więc nie oczekuj, że obszerny, trudny do przeglądania katalog zapewni dużą sprzedaż. Drukowany katalog powinien być prosty i czytelny.
Należy pamiętać, że Twój katalog będzie wymagał ciągłego ulepszania. Aż osiągniesz swój cel, jeśli chodzi o wyniki sprzedaży. Dobrym pomysłem jest skontaktowanie się z zespołem sprzedaży w celu uzyskania opinii. Zapytania, jak katalog działa dla nich jako narzędzie sprzedaży.
Co oznacza, że lepiej nie drukować kilkuletnich katalogów. Ale być może zmieniać styl i projekt co kwartał lub co rok, aby pozostać w kontakcie w tym ciągle zmieniającym się świecie.