Czy w dobie internetu, ulotki nadal się sprawdzają?
Pomimo rosnącej komunikacji cyfrowej i marketingu, ulotki przynoszą znaczący zwrot jako preferowany środek marketingu i ich produktów. W tym artykule wyjaśnię, dlaczego ulotki są nadal dobrym pomysłem na reklamę firmy.
- Znajdź i zaangażuj odbiorców
- Dystrybucja ulotek jest opłacalna
- Poziomy zaangażowania są wysokie
- Ulotki są wysoce mierzalne
- Ulotki mogą się zmieniać i ewoluować
Znajdź i zaangażuj odbiorców
Reklamy ulotkowe umożliwiają precyzyjne targetowanie odbiorców docelowych za pomocą kodu pocztowego oraz innych danych demograficznych.
Umożliwia to kierowanie reklam do firm na podstawie ich wielkości, dochodów a w przypadku gospodarstw domowych według typów mieszkańców i ich potencjalnych dochodów.
Telewizja i reklama radiowa są nie tylko często zbyt drogie, ale to „powszechne bombardowanie” nie zawsze trafia do Twojej idealnej grupy docelowej.
Dystrybucja ulotek jest opłacalna
Dystrybucja ulotek – w przeciwieństwie do tworzenia zasobów cyfrowych lub stron internetowych – jest znacznie prostsza.
Proces tworzenia ulotki jest coraz tańszy. Zrealizowanie własnych ulotek wraz z wysokiej jakości drukiem nie jest dużą inwestycją finansową lub czasową.
Po utworzeniu początkowego formatu i marki, projekty ulotek można modyfikować za pomocą różnych komunikatów w kolejnych kampaniach.
Kluczową sprawą jest szybki zwrot i realistycznie, możesz uruchomić pierwszą kampanię w ciągu kilku dni.
Poziomy zaangażowania są wysokie
W przeciwieństwie do telewizji i marketingu cyfrowego, reklama ulotkowa jest sposobem na duże zaangażowanie z Twoją publicznością.
Codziennie przeciążają nas wiadomości, a ulotka ma dodatkowy czynnik bycia dotykowym, namacalnym środkiem komunikacji. Dobrze zaprojektowana ulotka z przekonującymi wiadomościami zarejestruje się wśród odbiorców, którzy są przyzwyczajeni do zmiany kanału, gdy tylko otrzymują spoty reklamowe.
W przeciwieństwie do tego, ulotka ma formę fizyczną i istnieje duże prawdopodobieństwo, że pozostanie w domu lub firmie, do której docierasz. Gdy oferta zawiera niezbędne bodźce, aby zaangażować odbiorców, możesz dodatkowo zyskać chęć dzielenia się nią.
Ulotki są wysoce mierzalne
Chociaż marketing cyfrowy jest również bardzo wymiernym kanałem marketingowym, ulotki mają bardzo łatwy sposób na oznaczenie pomiaru zwrotu z inwestycji.
Jeśli dodasz np. uniwersalny kod promocyjny do swojej ulotki możesz śledzić, jak dobrze sobie radzi każda kampania. Można również łatwo powiązać daty dostawy ulotki wraz z potencjalnym wzrostem w ruchu bezpośrednim.
Ulotki mogą się zmieniać i ewoluować
Ulotki są bardzo uniwersalne – łączą ze sobą środki do pomiaru oraz łatwość przeprojektowania i ponownego uruchomienia cykli drukowania.
A sprytny reklamodawca będzie mógł udoskonalać, dopracowywać swoją wizję i dalej kontynuować swoje kampanie.
To znowu kontrastuje z reklamami cyfrowymi, radiowymi lub telewizyjnymi, które często wymagają znacznego wkładu technicznego, przepisania skryptów i dodatkowego czasu nagrywania.
Mogę pomóc Ci rozpocząć pierwszą kampanię ulotkową.
Potrzebujesz grafika?
Jeśli tak, możesz zostawić adres e-mail.
Skontaktujemy się z Tobą i może uda się nam, zrobić wspólnie coś świetnego?
Przeczytaj także:
Jak stworzyć ulotkę reklamową, która da Ci oczekiwane korzyści?
Jak wypromować firmę w internecie?
Ulotki gastronomiczne – catering
Udana ulotka restauracyjna – projekt ulotki dla restauracji, gastronomii