Festiwal Golf Club pole golfowe
BLOG

5 wskazówek dotyczących projektowania banerów zewnętrznych

Banery reklamowe to jeden z najlepszych sposobów na przekazanie wiadomości odbiorcom zewnętrznym.

Jeśli odpowiednio je zaprojektujesz to staną się jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu reklamowego. Jeśli nie zostaną odpowiednio zaprojektowane, pozostawią znacznie mniejszy wpływ niż pierwotnie zamierzałeś.

Zakładając, że masz około dwóch sekund na zwrócenie uwagi konsumenta, ważne jest, aby Twój baner był łatwy do odczytania i przetworzenia. Nikt nie poświęci czasu, aby stać i czytać wiersz po wierszu małego tekstu lub próbować rozszyfrować zbyt małe czcionki.

Oto pięć kluczowych wskazówek dotyczących projektowania, o których należy pamiętać przy projektowaniu własnego banera reklamowego.

Każda z tych wskazówek zapewni, że Twój niestandardowy wydrukowany baner zewnętrzny będzie miał maksymalny wpływ na każdego, kto na niego spojrzy.

Rozmiar czcionki

Projektując baner zewnętrzny, należy wziąć pod uwagę rozmiar czcionki i odległość, z której będą go czytać ludzie.

Przed projektowaniem banera przejdź do miejsca, w którym zawiesisz baner i wizualnie oszacuj średnią odległość oglądania.

Prostota

Ludzie, gdy są poza domem koncentrują się na dotarciu do celu.

Dlatego nie zatrzymają się w tłumie, aby zrozumieć bardzo skomplikowany baner zewnętrzny.

Piękne wzory są świetne – jeśli mają charakter uproszczony. Ktoś wybrany powinien rzucić okiem na banner i w ciągu mniej niż jednej sekundy zrozumieć, o co chodzi.

Kolor i kontrast

Kolor i kontrast należy również wziąć pod uwagę przy projektowaniu niestandardowego banera reklamowego.

Jasne kolory, które kontrastują dobrze, przyciągają uwagę. Wyszukaj w Internecie „koło kolorów”.

Możesz go użyć do wybrania kolorów, które są naprzeciw siebie i mają najwyższy kontrast. Nie wybieraj kolorów, które znajdują się obok siebie, ponieważ tworzą one bardziej kojące uczucie – co jest sprzeczne z przeznaczeniem banera.

Utrzymaj punkt centralny

Centralnym punktem projektu jest naturalne przyciągnięcie oka, gdy ktoś patrzy na banner. Pomaga ludziom skoncentrować się na niezbędnej części projektu.

Wyodrębnienie punktów centralnych za pomocą białej przestrzeni sprawi, że będą widoczne na kolorowym tle.

Utrzymując równowagę projektu i oddzielając poszczególne elementy za pomocą moderacji odstępów, baner będzie znacznie łatwiejszy do odczytania i strawienia przez każdego, kto na niego spojrzy.

Wezwanie do działania

Jest jednym z najważniejszych elementów projektowania banerów.

Możesz mieć oszałamiający wizualnie baner, ale jeśli nie ma wezwania do działania, baner nie będzie tak skuteczny.

Pamiętaj, aby zaprojektować wezwanie do działania w sposób widoczny i w jak najmniejszej liczbie słów. Wezwanie do działania nie musi być skomplikowane. Może po prostu skierować ludzi do Twojego sklepu lub stoiska.

Jeśli dodasz prosty adres URL, możesz skłonić ludzi do odwiedzenia Twojej witryny, gdzie podasz im więcej informacji.

Projektowanie banerów zewnętrznych

Jeśli chodzi o projektowanie banerów zewnętrznych lub banerów roll-up, ważne jest, aby pamiętać o pięciu powyższych zasadach projektowania.

Jeśli potrzebujesz specjalistycznej pomocy i porady od firmy zajmującej się projektowaniem i wydrukiem banerów, skontaktuj się z nami.

Potrzebujesz grafika?
Jeśli tak, możesz zostawić adres e-mail.
Skontaktujemy się z Tobą i może uda się nam, zrobić wspólnie coś świetnego?