Etykiety aktualizacja projektów
BLOG

5 sygnałów, że czas zaktualizować etykiety produktowe

Prawdopodobnie zdarzało się, że prowadząc firmę (zwłaszcza gdy dopiero zaczynasz), myślałeś, że nigdy nie będziesz musiał zmieniać etykiet produktów po zatwierdzeniu projektu graficznego, który Ci się spodobał. Jednak w miarę rozwoju Twojej firmy możesz zdać sobie sprawę, że tak nie jest. Jeśli od jakiegoś czasu używając tych samych etykiet produktowych, zdałeś sobie sprawę, że nie odzwierciedlają one już odpowiednio Twojej marki, konieczna jest ich wymiana.

Poniżej przedstawiam pięć sygnałów wskazujących, że nadszedł czas na aktualizację projektów graficznych etykiet produktowych.

etykiety produktowe chemiczne budowlane
by Bogoje Bojovic via 99designs

1. Wszyscy Twoi konkurenci mają nowe etykiety produktowe

Jeśli wszyscy Twoi konkurenci zaktualizowali już swoje opakowania, nie trzymaj się tego, co uważasz za „klasyczny” projekt etykiety. To niezawodny znak, że już pozostajesz w tyle za wszystkimi innymi, a co gorsza, Twoi klienci mogli już to zauważyć. Marki, które nigdy nie aktualizują swoich etykiet, sprawiają, że klienci zastanawiają się czy Twoje produkty są świeże czy przeterminowane — to jest coś, na co nigdy nie powinieneś pozwolić.

2. Minęło sześć lat od Twojej ostatniej aktualizacji etykiet

To wystarczająco dużo czasu, aby rozważyć aktualizację projektu opakowania czy etykiety produktowej. Jednak nowy projekt etykiety nie powinien być tworzony tylko ze względu na zmianę. Ani nie powinien wynikać z trendu, który zaobserwowałeś w mediach społecznościowych. Studio graficzne i dział marketingu będą musieli współpracować, aby starannie opracować nowe etykiety, które będą atrakcyjne i będą odnosić się do Twoich klientów.

3. Otrzymujesz te same negatywne opinie od klientów na temat Twoich etykiet produktowych

Obecnie sprzedawcy detaliczni znajdują się pod ciągłą presją, aby dostarczać swoim klientom zachwycające produkty, bez względu na to, jakie sklepy dostarczają Twoje produkty. Gwałtowne tempo wzrostu rynków zmusza marki i produkty do dzielenia się przestrzenią handlową, przez co konsumenci mogą czuć się przytłoczeni. Zapewnienie swoim produktom wyraźnej marki i projektu etykiet produktowych, pomoże Ci rozwiązać problemy. Polegające na tym, że klienci nie mogą rozpoznać Twojego produktu, nie zauważają Ciebie wśród morza innych produktów i etykiet.

4. Przekaz marki nie jest widoczny na Twoich etykietach produktowych

Pamiętaj, że Twoje produkty powinny zawsze reprezentować to, kim jesteś i co reprezentuje Twoja firma, a także dostarczać wiadomość do klientów. Zadaj sobie pytania, np. czy Twoi konsumenci rozumieją Twoje historie, czy je cenią, a także jakie były Twoje intencje. Chociaż z biegiem czasu Twoja wiadomość mogła zostać utracona, przeprojektowanie etykiety produktowej wystarczy, aby nadać jej nowy cel i nowy przekaz.

5. Twoje etykiety produktowe wyglądają na suche i matowe

Ilekroć w sklepie spożywczym ogłaszane są wyprzedaże, cały obszar nagle staje się strefą działań wojennych. Od Ciebie zależy, czy zwabisz konsumentów do tego, co masz im do zaoferowania, w przeciwnym razie zrobi to ktoś inny. W związku z tym Twoje opakowanie będzie musiało wyróżniać się na tle innych. Jeśli uważasz, że Twoje etykiety produktowe nie są przekonujące, nikt inny tego nie zrobi, więc pamiętaj, aby poprawiać je tyle razy, ile potrzeba.

Wiem, że zaprojektowanie nowej etykiety master nie zawsze jest łatwe, dlatego jestem do Twojej dyspozycji, aby pomóc Ci stworzyć odpowiednią etykietę produktową dla Twojej firmy.

W przypadku modyfikacji etykiet produktowych możesz liczyć na szybką i fachową pomoc w aktualizacji wszystkich etykiet. Gdy potrzebne są zmiany w projektach etykiet ważny jest czas realizacji, aby produkcja nie miała przestoju w etykietowaniu produktów.

zamów projekt graficzny kontakt Grafikola.pl