Unbounce
BLOG

10 narzędzi, o których powinien wiedzieć, każdy marketingowiec – cz. 2

6. Unbounce

Strony docelowe są niezbędne do budowania marki, ponieważ często są pierwszym prawdziwym spotkaniem internauty z cyfrową obecnością Twojej firmy.

Kurs strony docelowej informuje, że dedykowana strona docelowa jest niezbędna do rozpoczęcia każdej nowej kampanii marketingowej.

Unbounce pozwala tworzyć estetyczne, spójne z marką strony docelowe dla nowych kampanii marketingowych – szybko i bez konieczności uczenia się kodu.

Dedykowana strona docelowa pozwala usunąć rozpraszające linki i dopasować nagłówek dokładnie do reklamy.

7. Frontify

Staranne budowanie marki może zostać nadszarpnięte, jeśli branding wydaje się niespójny. Klienci mogą myśleć, że jesteś nierzetelny, lub nawet założyć, że Twoja jedna świetna marka to tak naprawdę dwie lekkie.

Spójność marki obejmuje wszystko – od sloganu po kolorystykę.
Dzięki Frontify Twoja marka może tworzyć oparte na chmurze, wyrafinowane przewodniki po stylach, portale marki, biblioteki multimediów i wzorców oraz wspólne przestrzenie do współpracy.

Frontify to kompleksowa platforma zarządzania marką, która wzbogaca marki o spójność i przejrzystość – wydajność w chmurze dla firm każdej wielkości.

8. MailChimp

E-mail marketing to kolejny istotny element każdej strategii brandingowej.

MailChimp to platforma do automatyzacji poczty e-mail, którą można podłączyć do dowolnej witryny e-commerce, zapewniając potencjalnym klientom niestandardowe treści e-mail i biuletyny.

Usługi MailChimp obejmują przypomnienia o porzuconych koszykach, piękne szablony e-mail i zarządzanie reklamami na Facebooku.

MailChimp to wiodąca platforma automatyzacji marketingu. Być może wcześniej słyszałeś już o MailChimp lub spotkałeś się z firmami korzystającymi z ich usług. Tak czy inaczej, jeśli chodzi o kampanie e-mail marketingowe, MailChimp nie może zostać zignorowany.

Jeśli szukasz profesjonalnych szablonów, łatwego dostosowania i mnóstwa dodatkowych funkcji, MailChimp będzie zdecydowanie Twoją pierwszą przystanią.

Twoje formularze rejestracyjne i newslettery będą przyciągać wzrok, odzwierciedlać wizerunek Twojej marki i w mgnieniu oka mogą być sformatowane do urządzeń mobilnych i stacjonarnych.

9. WiseStamp

Proste, ale skuteczne narzędzie, WiseStamp pozwoli Twojej firmie stworzyć indywidualne markowe podpisy e-mail dla Twoich pracowników.

Scentralizowana kontrola pozwala na jednoczesne wprowadzanie zmian we wszystkich podpisach, wiadomości e-mail wyglądają profesjonalnie.

Spójne oznaczenie marki i dane kontaktowe są utrzymywane bez względu na to, kto w Twojej firmie wysyła wiadomość e-mail lub kiedy ostatni raz pamiętał o aktualizacji podpisu.

WiseStamp – idealny dla profesjonalistów, freelancerów i właścicieli małych firm.

Z pozostałych kreatorów do prostego zrobienia stopki w mailu mogę również polecić – HubSpot Signature Template Generator.

10. HootSuite

HootSuite to jedna z najpopularniejszych na świecie platform marketingu społecznościowego.

Umożliwia komponowanie i planowanie postów na wiele różnych platform, takich jak Instagram, Facebook i Twitter, wszystko z jednego pulpitu użytkownika.

Może także umożliwiać pracownikom koordynowanie marketingu w mediach społecznościowych poprzez tworzenie zadań i przydzielanie zadań. A także tworzy raporty analityczne, które pomogą Ci dowiedzieć się, czy Twój plan mediów społecznościowych działa.

Hootsuite od wyszukiwania perspektyw po obsługę klientów.

Kolejną aplikacją do publikowania i automatyzacji treści w mediach społecznościowych jest Social Mermaid.

Przeczytaj także:

10 narzędzi, o których powinien wiedzieć, każdy marketingowiec – cz. 1
Jak stworzyć reklamę w internecie – wizytówkę w Google Moja Firma?
Jak wypromować firmę w internecie?
Ulotki gastronomiczne – catering
Udana ulotka restauracyjna – projekt ulotki dla restauracji, gastronomii
Zakładasz firmę i szukasz skutecznej reklamy?