
Kartki świąteczne dla firm
Święta to idealny czas, aby podzielić się z naszymi Klientami swoją wdzięcznością. Bez nich nie byłoby naszej/Waszej firmy. I chociaż możesz pójść do najbliższego sklepu i kupić pudełko kartek ogólnych to, dlaczego nie rozjaśnić tego sezonu specjalną kartką świąteczną, unikalną dla Twojej firmy?
Wybór idealnej karty świątecznej nie musi być poważną decyzją życiową, ale powinieneś przemyśleć, jak chcesz, aby wyglądała. Zastanów się, czy chcesz kartę płaską, czy składaną, a także czy chcesz, aby karta była pionowa czy pozioma. Musisz pamiętać o swojej ogólnej marce, jednocześnie zachowując granicę między brzmieniem przyjaznym a profesjonalnym.
Firmowe kartki świąteczne to świetny sposób na nawiązanie kontaktu z klientami i potencjalnymi klientami w sposób całkowicie nie-sprzedażowy.
Odśwież swoją listę e-mail
Kartka świąteczna oferuje możliwość wysłania wiadomości do firm, poprzez Twoją listę e-mail. Dzięki temu możesz zanotować współczynnik odrzuceń i usunąć wszelkie nieprawidłowe adresy e-mail.
Kartki świąteczne z logo firmy to także świetny sposób na ożywienie nieaktywnych klientów i przyciągnięcie nowych klientów. Konsumenci częściej otwierają spersonalizowaną kartę świąteczną niż zewnętrzną ofertę sprzedaży. Możesz rozważyć dodanie „prezentu” z ekskluzywną ofertą lub zniżką przy następnym zakupie.
Przekaż podziękowania dla dostawców i pracowników
Sezon świąteczny to idealny czas na zastanowienie się nad minionym rokiem i wyrażenie wdzięczności tym, którzy w tym czasie pomogli Twojej firmie. Dodaj osobistą wiadomość dla sprzedawców, z którymi miałeś bliskie relacje i wyróżniających się pracowników. Biznesowa kartka świąteczna to świetny sposób na podziękowanie i życzenia na nadchodzący rok.
Wzmocnij branding
Wreszcie, Twoja firmowa kartka świąteczna może wzmocnić wizerunek Twojej firmy. Skorzystaj z narzędzi personalizacyjnych, aby dodać swoje logo i hasło, mówiąc o wesołych świętach. Jest to niedrogie narzędzie do uzupełnienia wszystkich działań marketingowych z roku.
Jak wybrać projekt firmowej kartki świątecznej
Jednym ze sposobów wybrania firmowej kartki jest dobranie wzoru odzwierciedlającego Twój biznes.
Nie musisz być jednak tak dosłowny, jeśli nie jest to Twoja preferencja. Małe firmy mogą chcieć wybrać świąteczną kartkę fotograficzną, która pokaże szefa i członków zespołu.
Dostosuj swój projekt, aby odzwierciedlał branding Twojej firmy. Możesz wybrać paletę kolorów pasującą do logo i umieścić znak wodny w prawym dolnym rogu karty. Pod powitaniem dodaj slogan lub hasło firmy.
Jak napisać życzenia świąteczne
Staraj się nie utknąć na tym etapie, pisząc życzenia na firmową kartkę świąteczną. Ogólnie rzecz biorąc, powinien to być krótki, miły i prosty tekst. Nie przytłaczaj klientów ścianą tekstu. Chcesz, aby Twój przekaz odzwierciedlał Twoją markę. Pomyśl o tym, jak chcesz, aby Twoja firma była postrzegana – zabawna i beztroska czy wyrafinowana i tradycyjna? Niezależnie od Twojego stylu każda firmowa kartka świąteczna powinna zawierać:
- Nazwa firmy
- Logo firmy
- Hasło firmy (jeśli masz)
Twoja kartka powinna również wyrażać wdzięczność
Użyj życzeń świątecznych jako sposobu podziękowania klientom i dostawcom za wsparcie. Pamiętaj, aby zachować osobisty charakter, wpisując imię i nazwisko każdej osoby na liście mailowej, aby otrzymali indywidualne powitanie. Jeśli Twoja marka jest bardzo formalna, możesz napisać: „Drogi Panie Janie”. Jeśli Twoja marka jest bardziej swobodna, użyj imienia klienta. Poświęcenie czasu na wpisanie nazwisk na liście mailingowej pomoże oddzielić Twoją kartkę od codziennego marketingu.
W tej wiadomości upewnij się, że Twoja kartka nie zawiera oferty sprzedaży. Jeśli chcesz dołączyć ofertę specjalną, upewnij się, że jest to bardziej „prezent” niż zwykła promocja. Wyróżnij się, aby Twoi klienci nie widzieli w Twojej kartce kolejnego impulsu do zakupu.
Kilka pomysłów na tekst do firmowej kartki świątecznej
- Życzenia świąteczne od nas wszystkich [nazwa firmy].
- Życzę ci spokoju i radości tej zimy.
- Najlepsze życzenia od znajomych z [nazwa firmy].
- Wesołych Świąt i wszelkiego dobra dla naszych cenionych klientów.
- To najwspanialsza pora roku, aby podziękować.
- Życzymy Szczęśliwych Świąt pełnych radości i zdrowego, pomyślnego Nowego Roku.
- Dziękujemy za uczynienie 2019 naszym najlepszym rokiem! Najlepsze życzenia od [nazwa firmy].
- Wesołych Świąt i dziękuję, że jesteś jednym z naszych ulubionych…
Czas ma kluczowe znaczenie
To ekscytująca, ale również stresująca pora roku.
Nie zapominaj, że czas ma kluczowe znaczenie przy myśleniu o kartkach świątecznych!
Wykonanie projektu zajmie trochę czasu, a wydrukowanie drugie tyle. Następnie oczywiście musisz wysłać rzeczy pocztą wcześniej, aby upewnić się, że dotrą one do klientów na czas!
Podsumowując, zaleciłabym budżetowanie na około miesiąc przed – na stworzenie własnych karek świątecznych z logo firmy.
Wesołych Świąt!
Wszystkim Klientom, Współpracownikom i Przyjaciołom – życzymy pełnych miłości i spokoju Wesołych Świąt. Niech Nowy Rok 2020 przyniesie Państwu tę odrobinę szczęścia, która sprawi, że wszystkie podjęte działania zakończą się sukcesem.
– Grafikola.pl

