Materiały reklamowe, które pomogą promować restaurację
Jeśli zaczynasz lub myślisz o założeniu restauracji, zapewne spędziłeś już trochę czasu na myśleniu o ustawieniu stołów, menu, cenach i atmosferze. A jak dużo uwagi poświęciłeś swoim drukowanym materiałom marketingowym?
Drukowane materiały reklamowe to doskonały sposób na promowanie restauracji wśród swoich klientów. Dobrze wykonane materiały reklamowe pozwolą gościom szybko zorientować się, jaką masz restaurację i dlaczego powinni jej spróbować. Jeśli już jedli obiad w Twoim lokalu, odpowiedni marketing przypomni im o ich wspaniałym doświadczeniu i przywróci im to wspomnienie.
Oto niektóre z materiałów reklamowych, które szczególnie dobrze nadają się do promowania restauracji.
Menu
Zacznijmy od menu. Zastanów się dokładnie nad projektem menu swojej restauracji, ponieważ jest to znacznie więcej niż zwykły sposób podawania cen, opisu i dostępności dań. Twoje menu powinno odpowiadać poziomowi atmosfery i cenie, którą chcesz ustalić. Mogą być swobodne i zabawne, odnosić się do szerokiej oferty posiłków i napojów, przekazywać poczucie formalności i wielkości lub wyrażać niekończące się inne nastroje. Niezależnie od tego, jak chcesz przedstawiać swoją restaurację, Twoje menu powinno pasować do tego stylu.
Menu na wynos
Są to menu, które wychodzą za drzwi z Twoimi klientami. Myśl nieszablonowo. Twoje menu na wynos nie musi składać się z jednej strony produktów, prostych opisów i cen. Jeśli jesteś miejscem na lunch, wyślij stosy swoich menu na wynos do pobliskich firm.
Stojak na stół
Twoi goście złożyli zamówienia, siedzą, czekają i robią… co? Przerwa między zamówieniem a dostarczeniem jedzenia to świetny czas, aby zwrócić ich uwagę za pomocą strategicznie zaprojektowanych stojaków stołowych. Pozwól, aby ich wzrok padł na wiadomości o najnowszych drinkach lub deserach, informacje o cenach happy hour lub o zbliżającym się wydarzeniu. Pamiętaj, aby zmieniać swoje wiadomości i okresowo wprowadzać nowe elementy, aby Twoi stali klienci nie przestawali zauważać wiadomości.
Wizytówki
Nabierz nawyku noszenia ze sobą kilku wizytówek, nigdy nie wiesz kiedy napotkasz ludzi, którzy mogą zostać klientami. Dobrze zaprojektowana wizytówka zawiera wszystkie informacje i zachęty, które możesz podać na pierwszy rzut oka: adres, numer telefonu, stronę internetową, adres e-mail i szybkie wyobrażenie, jakiego rodzaju potrawy i atmosferę może u Ciebie dostać. Możesz nawet spróbować umieścić kod kuponu na swojej wizytówce.
Skuteczny mailing reklamowy
Twoja restauracja chce przyciągać stałych klientów i okolicznych mieszkańców. A często pomijaną strategią marketingową jest bezpośrednia przesyłka pocztowa do sąsiedztwa. Umieść w takiej przesyłce magnes na lodówkę, a Twoje wiadomości dosłownie pozostaną przez chwilę z nimi w domu. Twój duży, odważny numer telefonu i adres URL witryny może ich zachęcić do szybkiego zamówienia na wynos. Po prostu stawiając na pierwszym miejscu Twój lokal, gdy są głodni i nie chcą gotować.
Kupony
Specjalne ceny to doskonały sposób na zwiększenie wskaźnika odpowiedzi. Kupony i oferty specjalne są szczególnie cenne w spowolnionych porach tygodnia, miesiąca lub roku. Kupony drukowane są również dobrym sposobem testowania strategii marketingowych i pozyskiwania nowych gości, których w innym przypadku byś przegapił.
Niestandardowe ulotki
Krótka wiadomość, wraz ze specjalnym kuponem, adresem i podstawowymi informacjami o tym, jakie jedzenie można znaleźć w Twoim lokalu. To wszystko, czego potrzebujesz, aby zaprojektować skuteczną ulotkę. Rozdaj je przechodniom, na parkingach w pobliżu Twojej lokalizacji lub podczas wydarzeń publicznych, które przyciągną klientów, których szukasz.
Twoja kampania komunikacji drukowanej może współpracować z kampanią marketingu cyfrowego lub niezależnie od niej. Starannie zaplanuj to, aby zyskać nowych gości, zachęcić do dodatkowej działalności swoich stałych klientów i mieć zawsze na uwadze swoją restaurację.
Potrzebujesz grafika?
Jeśli tak, możesz zostawić adres e-mail.
Skontaktujemy się z Tobą i może uda się nam, zrobić wspólnie coś świetnego?