• Grafikola.pl – Studio Graficzne
Grafikola.pl – Studio graficzne

Grafikola.pl – projekty graficzne

  • Oferta
    • Identyfikacje wizualne firmy
    • Logo
    • Publikacje
    • Opakowania i etykiety
    • Reklama w internecie
    • Reklama do druku
    • Książki
    • Prezentacje firmowe
    • Etykiety produktowe
  • Etykiety
  • Dlaczego i jak
    • Referencje
  • Portfolio
  • Wyceń
  • Pakiety
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
    • Identyfikacje wizualne firmy
    • Logo
    • Publikacje
    • Opakowania i etykiety
    • Reklama w internecie
    • Reklama do druku
    • Książki
    • Prezentacje firmowe
    • Etykiety produktowe
  • Etykiety
  • Dlaczego i jak
    • Referencje
  • Portfolio
  • Wyceń
  • Pakiety
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt

Menu

  • Grafikola.pl – Studio Graficzne
Jak przyciągnąć klientów do kawiarni
BLOG

Jak przyciągnąć klientów do Twojej kawiarni?

8 października 2020 /

Jak sprawić, aby klienci odwiedzali Twoją kawiarnię, a nie inny lokal?

Przede wszystkim musisz upewnić się, że masz świetny produkt, z doskonałym jedzeniem, napojami i nienaganną obsługą. Następnym krokiem jest upewnienie się, że ludzie o tym wiedzą i zachęcenie ich do powrotu każdego ranka po kawę w drodze do pracy. Oto kilka pomysłów na przyciągnięcie klientów do Waszej kawiarni.

1) Utwórz program lojalnościowy

Najlepszym sposobem na zapewnienie ciągłości biznesu w Twojej kawiarni jest skupienie się na powtarzalnych zwyczajach i upewnienie się, że stali klienci ponownie wracają. Może to być tak proste lub skomplikowane, jak chcesz. Jeśli na przykład należysz do Costa’s Coffee Club, możesz pominąć kolejkę, aby wypić kawę przed wszystkimi innymi – a inna kawiarnia oferuje nawet darmowe ciasto w Twoje urodziny. Możesz po prostu trzymać się klasycznego nagradzania klientów pieczątką za każdym razem, gdy Cię odwiedzają. Jednak lepszym sposobem jest przyjęcie cyfrowego schematu lojalnościowego, takiego jak:
– POSbistro
– Loyverse
– GoPOS
w którym można zbierać informacje o klientach i wysyłać oferty promocyjne pocztą elektroniczną.

2) Stwórz trochę rozgłosu dzięki sezonowym napojom

Nie wystarczy po prostu kontynuować produkcję tych samych starych produktów tydzień po tygodniu, bo jaki jest powód, dla którego klienci powinni go odwiedzać? Spójrz na duże sieci kawowe: od świątecznych czerwonych opakowań Starbucks, po gorącą czekoladę Costy o różowym odcieniu – sezonowe napoje są koniecznością w Twojej kawiarni. Nadaj im własny hashtag, aby łatwiej rozpowszechniać informacje.

Kawa Starbucks
Kawa Starbucks
Kawa Costa
Gorąca Czekolada Costa

3) Odwołaj się do wpływowej publiczności

Ludzie szukają obecnie ogólnego wrażenia, kiedy idą na kawę, i nie wystarczy, aby pozycje w menu dobrze smakowały – muszą też fantastycznie wyglądać. To samo dotyczy Twojego wystroju. Zwróć uwagę na aktualne trendy wnętrzarskie; odsłonięte cegły, oświetlenie przemysłowe i naturalne materiały są teraz w modzie. Brzmi jak zbyt wiele kłopotów? Cóż, dobrą wiadomością jest to, że jeśli zrobisz to dobrze i przemówisz do tej wpływowej publiczności, wykonają za Ciebie pracę, udostępniając wspaniałe zdjęcia Twojej kawiarni w Internecie.

4) Miej wiele opcji opartych na roślinach

Roślinna rewolucja to jeden z największych trendów w 2020 roku, który ma się dopiero dalej rozwijać. Oznacza to, że coraz więcej klientów szuka alternatywnych produktów bezmlecznych w swojej kawie, więc jeśli nie masz pełnego zaopatrzenia w mleko owsiane, sojowe i kokosowe, nie zaspokajasz nowej fali klientów.

5) Popraw swoją strategię mediów społecznościowych

Jeśli przerobiłeś już powyższe punkty, masz stylową kawiarnię serwującą pyszne, estetyczne napoje i dania – więc następną rzeczą do zrobienia jest pokazanie tego. Korzystaj z programu do zarządzania mediami społecznościowymi, aby regularnie co tydzień publikować dobrej jakości zdjęcia, filmy, rabaty i oferty dla swoich obserwujących. Należy pamiętać, że niektórzy klienci będą się kierować w pierwszej kolejności do mediów społecznościowych. A zatem umożliwienie im przeglądania aktualnego menu i zadawania pytań za pośrednictwem komunikatora będzie oznaczać, że będą mieli dobre wrażenie o kawiarni.

facebook bannery reklamowe ads

6) Eksperymentuj z treściami sponsorowanymi

Reklamy na Facebooku zwiększają widoczność Twojej firmy i umożliwiają dotarcie do potencjalnych klientów, którzy są już wyraźnie zainteresowani Twoimi produktami. Kierowanie demograficzne jest bardzo specyficzne, więc możesz skonfigurować reklamy tak, aby były kierowane do idealnego klienta kawiarni, którym może być na przykład ktoś, kto mieszka w okolicy, lubi kawę i ma umiarkowane lub wysokie dochody. Możesz także zwiększyć liczbę bezpłatnych postów – jeśli więc coś, co udostępniasz, działa szczególnie dobrze, możesz przeznaczyć na to trochę budżetu i zwiększyć jego widoczność, zwiększając świadomość marki i produktu.

Grafik Projekty Reklama

Potrzebujesz grafika?
Jeśli tak, możesz zostawić adres e-mail.
Skontaktujemy się z Tobą i może uda się nam, zrobić wspólnie coś świetnego?

Kontakt

banner kawiarniCoffee Clubcosta coffeecosta coffee poznańfirmowe fartuchy i koszulkijak przyciągnąć klientów do kawiarnikawa do pracykawa na wynoskawa w drodze do pracykawiarniakawiarnia i cukierniakawiarnia materiały reklamowekubki z logokupon rabatowy na kawęmenu kawiarniplakat promocyjny kawiarnireklama kawiarniszklanki firmowe
By Alex
Materiały reklamowe które pomogą promować restaurację Pizza menu pizzeria restauracja włoska

Może cię również zainteresować

Pakiet graficzny 40 godzin

Czy abonament na projekt graficzny to rozwiązanie, którego potrzebujesz?

29 marca 2022
Jak uzyskać świetne logo dla firmy

Jak uzyskać świetne logo dla firmy?

3 grudnia 2019
Nowoczesna reklama dla małych firm

Nowoczesna reklama dla małych firm

11 marca 2020

Archiwa

  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • listopad 2022
  • wrzesień 2022
  • czerwiec 2022
  • marzec 2022
  • styczeń 2022
  • listopad 2021
  • sierpień 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • listopad 2018
Studio Graficzne projekty reklama

Kontakt

Grafikola.pl
tel: 663-488-355
email: biuro@grafikola.pl

Projektowanie grafiki

Warszawa Kraków Łódź Wrocław Poznań Gdańsk Białystok Bydgoszcz Bytom Częstochowa Gdynia Gliwice Katowice Kielce Lublin Radom Szczecin Toruń

© Grafikola.pl 2008-2023
  • Regulamin
  • Polityka ochrony danych
  • Pytania
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję Polityka prywatności
Polityka prywatności i ciasteczka

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT