identyfikacja wizualna firmy poznań
BLOG

Znaczenie identyfikacji wizualnej firmy

Być może bardziej odpowiedni tytuł brzmiałby: „Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Nie zepsuj tego!”.

Żyjemy w cynicznym świecie. Świat natychmiastowej satysfakcji i natychmiastowych odpowiedzi. Nie mamy czasu (a raczej wydaje się nam, że nie mamy czasu!) na przetwarzanie czegokolwiek. Jeśli coś nie zwróci naszej uwagi od razu, wówczas to odrzucamy. Zastanów się, ile czasu poświęcasz stronie internetowej, zanim ją porzucisz i przejdziesz dalej – trzydzieści sekund? Mniej?

To samo dotyczy identyfikacji wizualnej firmy. Jeśli nam się nie spodoba, jeśli nie przejdzie naszego natychmiastowego i niewymiernego „testu jakości”, zostanie zignorowana.

Zasada numer 1: upewnij się, że Twoja identyfikacja wizualna firmy jest profesjonalna

Ale co rozumiemy przez „profesjonalną identyfikację wizualną firmy”? Czy to nie jest subiektywne?

Jest do pewnego stopnia, ale większość ludzi wie, jak wyglądają „profesjonalne materiały reklamowe” i jak się je odbiera, nie będąc w stanie tego wyrazić.

Stosuje się wiele takich samych kryteriów, jak w przypadku wcześniejszych ulotek, treści, papieru, na którym jest drukowany – wszystkie one składają się na obraz, który stanowi o jakości Twojej firmy.

Znaczenie marki

Nie będę teraz rozpisywać się na temat „świadomości marki”, „pozytywnego wizerunku” i „tożsamości”. Powstało już wiele książek biznesowych na ten temat, a liczne kursy biznesowe zagłębiają się w ten temat bardzo szczegółowo.

Jak już ustaliliśmy – obraz ma kluczowe znaczenie. Teraz odpowiedz sobie na pytanie: Czy Twoje materiały firmowe mają jakąś rolę do odegrania, nawet małą? Cóż, to jest jedna z rzeczy, którą zostawiasz po sobie swoim klientom i potencjalnym klientom – na którą mogą patrzeć regularnie.

W pewnym sensie masz prawie nadzieję na „nie negatywną” reakcję – jeśli Twoje materiały reklamowe są złej jakości.
Jednak na pewno na Twoich klientach nie zrobią takiego wrażenia o jakie zabiegasz.

Podczas gdy Twoje materiały firmowe są wysokiej jakości od razu możesz mieć inny rodzaj oczekiwań wobec pozytywnie zakończonego spotkania biznesowego – prawda?

Zasada numer 2 – znajdź odpowiednie studio graficzne

Studio graficzne Grafikola.pl wie wszystko o znaczeniu profesjonalnie wykonanej identyfikacji wizualnej firmy od projektu po druk. Dysponujemy pakietami cenowymi: Standard i Premium, dostosowanymi do różnych wymagań.

Aby zaoszczędzić czas, wszystko możemy zrobić online, ale zawsze jestem tu, aby pomóc Ci i odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat naszych pakietów identyfikacji wizualnej firmy i jeszcze raz ciesz się z bycia na drodze do doskonałości.

Potrzebujesz grafika?
Jeśli tak, możesz zostawić adres e-mail.
Skontaktujemy się z Tobą i może uda się nam, zrobić wspólnie coś świetnego?