Jak-zrobić-ulotkę-która-będzie-dla-Ciebie-pracowała
BLOG

Jak zrobić ulotkę, która będzie dla Ciebie pracowała?

Ważne jest, aby mieć profesjonalne papeterie biznesowe – od wizytówek po plakaty – prezentujące spójny i pozytywny wizerunek marki.
Będą one stale wzmacniać przekaz dla obecnych i potencjalnych klientów – że jesteś firmą wysokiej jakości, dostarczającą wysokiej jakości produkty i usługi.

Dlatego w tym artykule poświęcę trochę czasu na zastanowienie się, w jaki sposób możemy to osiągnąć, wykorzystując projekt ulotki jako przykład naszego działania.

Co sprawia, że ulotka jest​ dobra?

Cóż, oczywiście, dobrą ulotką jest ta, która jest czytana i mam nadzieję, zapamiętana.

Ale dlaczego mielibyśmy to czytać i pamiętać?

Sprowadza się to oczywiście do wyglądu i sposobu wyświetlania treści.

Często mówi się, że obraz jest wart więcej niż tysiąc słów i dotyczy to również projektowania ulotek.
Prawdopodobnie nie spędzilibyśmy zbyt wiele czasu, patrząc na ulotkę zawierającą tylko słowa i nic więcej.
Z drugiej strony ulotka zawierająca tylko zdjęcia nie przydałaby się wiele, gdyby nie dostarczała nam żadnych informacji lub gdybyśmy nie mogli ustalić, czyja to była ulotka. Więc chodzi o równowagę.

Jak na razie wygląda to dobrze.
Ale musimy również upewnić się, że treść jest odpowiednia. Nie za dużo szczegółów, ale nie za mało. Znowu chodzi o równowagę. Coś uderzającego i przyciągającego wzrok, zachęcające czytelnika do chęci dowiedzenia się więcej.

Teraz powinieneś to poczuć.
Nie oznacza to, że musisz wydać fortunę na papier najwyższej jakości.
W końcu jest to literatura promocyjna o okresie przydatności do spożycia – ale musisz sprawić, by była tak atrakcyjna, jak to tylko możliwe.

Jaki rodzaj papieru (130, 150, 170 g / m2)?
Jaki rozmiar ulotki (A4, A5, A6 itp.)?
Jakie wykończenie (połysk, jedwab), jeśli w ogóle?
Czy chcesz dwustronną ulotkę?

Widzisz, że przy projektowaniu ulotek jest wiele do przemyślenia, aby zrobić to dobrze.

Jest to dość subiektywny temat – nie ma absolutnego dobra ani zła.
W pewnym stopniu zależy to od wiadomości, którą próbujesz przekazać i komu ją przekazujesz.

Czy jeszcze coś powinienem wiedzieć?

Krótka odpowiedź: tak

Ilość. Biorąc pod uwagę, że średni wskaźnik odpowiedzi dla poczty bezpośredniej wynosi 1 – 2%, musisz wykonać obliczenia matematyczne!

Grupa docelowa. Poświęć czas na przeszukanie bazy danych i upewnienie się, że jest ona aktualna, w przeciwnym razie zmarnujesz wysyłkę.

Wyczucie czasu. Zastanów się, kiedy najlepiej dotrzeć do grupy docelowej.

Oferta. Jaka jest Twoja oferta i dlaczego ludzie powinni być nią zainteresowani?

Część szerszej kampanii marketingowej. Nie osiągniesz sukcesu z jednego działania, cokolwiek to jest!
Musisz mieć dobrze przemyślaną i ciągłą kampanię.
Na przykład: obejmującą marketing e-mailowy, PR, telemarketing i korzystanie z mediów społecznościowych.

Jestem gotowy – co teraz?

Proste! Odwiedź naszą stronę grafikola.pl lub skontaktuj się poprzez mail biuro@grafikola.pl czy tel. 663 488 355.

Jak zawsze z przyjemnością Ci pomożemy – już wkrótce otrzymasz swoje gotowe ulotki i będziesz mógł je wysłać.

Grafik Projekty Reklama

Potrzebujesz grafika?
Jeśli tak, możesz zostawić adres e-mail.
Skontaktujemy się z Tobą i może uda się nam, zrobić wspólnie coś świetnego?

Dziękujemy naszym Klientom z całej Polski i z poza jej granic za zaufanie, m.in. z takich miejsc jak: Poznań, Kraków, Warszawa, Wrocław, Gdańsk, Bydgoszcz, Katowice, Białystok, Toruń, Łódź, Kołobrzeg, Szczecin, Lublin, Gdynia, Częstochowa, Radom, Sosnowiec, Kielce, Rzeszów, Gliwice, Zabrze, Olsztyn, Bielsko-Biała, Bytom, Zielona Góra, Rybnik, Ruda Śląska, Opole, Tychy, Gorzów Wielkopolski, Dąbrowa Górnicza, Elbląg, Płock, Wałbrzych, Włocławek, Tarnów, Chorzów, Koszalin, Kalisz, Słupsk .. Zanzibar, Tajlandia, Holandia, Niemcy, Czechy, Austria