• Grafikola.pl – Studio Graficzne
Grafikola.pl – Studio graficzne

Grafikola.pl – projekty graficzne

  • Oferta
    • Identyfikacje wizualne firmy
    • Logo
    • Publikacje
    • Opakowania i etykiety
    • Reklama w internecie
    • Reklama do druku
    • Książki
    • Prezentacje firmowe
    • Etykiety produktowe
  • Etykiety
  • Dlaczego i jak
    • Referencje
  • Portfolio
  • Wyceń
  • Pakiety
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
  • Oferta
    • Identyfikacje wizualne firmy
    • Logo
    • Publikacje
    • Opakowania i etykiety
    • Reklama w internecie
    • Reklama do druku
    • Książki
    • Prezentacje firmowe
    • Etykiety produktowe
  • Etykiety
  • Dlaczego i jak
    • Referencje
  • Portfolio
  • Wyceń
  • Pakiety
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt

Menu

  • Grafikola.pl – Studio Graficzne
Jak uzyskać świetne logo dla firmy
BLOG

Jak uzyskać świetne logo dla firmy?

3 grudnia 2019 /

Co sprawia, że logo jest świetne?
Przedstawiam kilka niezbędnych rzeczy, których potrzebujesz, aby uzyskać doskonałe logo firmowe.

Jesteś już gotowy, aby posiadać idealne logo zaprojektowane dla Twojej firmy. Ale skąd wiesz, że dostaniesz coś wspaniałego? To znaczy, masz zamiar zainwestować znaczną ilość czasu i pieniędzy, więc na pewno chcesz, aby było niesamowite.

Z mojego doświadczenia wynika, że ​​poniżej wymienione kryteria stanowią doskonały plan na zaprojektowanie idealnego logo dla firmy. Poznajmy szerzej te kryteria.

  • Oryginalność
  • Odpowiedniość
  • Adaptowalność
  • Prostota

Twoje logo powinno być oryginalne

Aby Twoje logo wyróżniało się na tle konkurencji, musi być oryginalne. Nie daj się też wciągnąć w myśl, że Twoje logo musi mówić o tym, co robi Twoja firma.

Potrzebujesz logo, które różni się od logo innych osób. Nie ulegaj pokusie naśladowania logo konkurencyjnej firmy. Kopiowanie wyglądu i stylu logo innej osoby będzie szkodliwe tylko dla Twojej marki.

Więcej znanych logo, które wyglądają podobnie znajdziesz tutaj.

Twoje logo powinno być odpowiednie

Twoje logo musi pasować do branży, w której działasz. Nie jest dobrze używać dziwacznej czcionki, jeśli prowadzisz np. biuro rachunkowe. I naprawdę nie powinieneś używać tego krwistoczerwonego koloru, który lubisz, jeśli jesteś dentystą 🙂

Twoje logo powinno odzwierciedlać wartości Twojej marki, tak samo jak Twoje produkty lub usługi. Z pewnością wyróżnij swoje logo na tle innych logo w branży.

Twoje logo powinno się dostosowywać

Twoje logo pojawi się w wielu różnych miejscach, takich jak strona internetowa, koszulki, długopisy, auto firmowe i tak dalej. Powinno być dostosowane do użycia na jasnym i ciemnym tle. W małych i dużych rozmiarach i drukowane na różnych materiałach.

Unikaj gradientów, cieni, fazowań i bardzo skomplikowanych szczegółów. Jeśli twoje logo musi być oglądane w określonym rozmiarze lub tylko na jasnym tle, aby było rozumiane, to jest to źle przemyślany i wykonany projekt.

Twoje logo powinno być proste

Przestrzeganie tej zasady nie oznacza, że Twoje logo musi być nudne. Niektóre z najbardziej znanych logo na świecie są niezwykle proste, ale jednocześnie bardzo sprytne w zaprojektowaniu.

Kiedy tworzę wstępną koncepcję logo, pracuję tylko w kolorze czarnym. Robiąc to w ten sposób, nie polegam na fantazyjnych efektach lub kolorach. Skupiam się wyłącznie na kształcie logo. Kolor pojawia się na późniejszym etapie procesu projektowania.

Podsumowanie

Te wyżej wymienione zasady to nie wszystko i to nie koniec projektowania logo. Trzeba o nich pamiętać i powinny znajdować się w samym centrum procesu projektowania – podczas tworzenia logo. Jeśli podczas pracy ze swoim projektantem będziesz mieć je na uwadze, możesz mieć pewność, że Twoje logo będzie gotowe na wszystko, czego wymaga Twój marketing.

Potrzebujesz grafika?
Jeśli tak, możesz zostawić adres e-mail.
Skontaktujemy się z Tobą i może uda się nam zrobić wspólnie coś świetnego?
idealne logologo dla firmymarketingproste logo
By Alex
Ulotka menu catering Voucher Black Friday

Może cię również zainteresować

Pakiet graficzny 40 godzin

Czy abonament na projekt graficzny to rozwiązanie, którego potrzebujesz?

29 marca 2022
Marketing na Instagramie

Marketing na Instagramie

18 września 2019
Brief jest najświętszym ze wszystkich świętych dokumentów reklamowych

Co zrobić, aby grafik dobrze zrozumiał jaki chcesz otrzymać projekt reklamowy?

11 stycznia 2019

Archiwa

  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • grudzień 2022
  • listopad 2022
  • wrzesień 2022
  • czerwiec 2022
  • marzec 2022
  • styczeń 2022
  • listopad 2021
  • sierpień 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • listopad 2018
Studio Graficzne projekty reklama

Kontakt

Grafikola.pl
tel: 663-488-355
email: biuro@grafikola.pl

Projektowanie grafiki

Warszawa Kraków Łódź Wrocław Poznań Gdańsk Białystok Bydgoszcz Bytom Częstochowa Gdynia Gliwice Katowice Kielce Lublin Radom Szczecin Toruń

© Grafikola.pl 2008-2023
  • Regulamin
  • Polityka ochrony danych
  • Pytania
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptuję Polityka prywatności
Polityka prywatności i ciasteczka

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT