Logo – pakiety cenowe


PAKIET

MINI

1 projekt logo + 1 poprawkę

Termin realizacji: do 14 dni

Plik końcowy w PDF

3 pliki PNG – RGB do Internetu

Wersję kolorystyczną: podstawowa, w kontrze, monochromatyczna, achromatyczna

Wersję układu: pionowa, pozioma, skrócona

Przeniesienie majątkowych praw autorskich

Wizualizacja logo


PAKIET

STANDARD

3 projekty logo do wyboru + 1 poprawkę w cenie

Termin realizacji: do 14 dni

Plik końcowy w PDF

3 pliki PNG – RGB do Internetu

Wersję kolorystyczną: podstawowa, w kontrze, monochromatyczna, achromatyczna

Wersję układu: pionowa, pozioma, skrócona

Przeniesienie majątkowych praw autorskich

Wizualizacja logo

Dodatkowy projekt: wizytówki


PAKIET

PREMIUM

5 projektów logo do wyboru + nielimitowane poprawki

Termin realizacji: do 14 dni

Plik końcowy w PDF

3 pliki PNG – RGB do Internetu

Wersję kolorystyczną: podstawowa, w kontrze, monochromatyczna, achromatyczna

Wersję układu: pionowa, pozioma, skrócona

Przeniesienie majątkowych praw autorskich

Wizualizacja logo

10% rabatu na pozostałe usługi

5% rabatu na uproszczoną księgę znaku

Pakiet Mini odnosi się również do oferty na: Rebranding markiodświeżenie logo. Rebranding logo – gdy wizerunek firmy wymaga odświeżenia.

Opcje dodatkowe – logo

Termin realizacji: do 4 dni
Pakiet zawiera, aż 14 plików w tym pliki źródłowe, edytowalne:
AI x1
EPS x1
PDF x3
RGB + CMYK (łącznie 6 plików)
PNG x3 – RGB do Internetu

Logo to podstawowy element identyfikacji wizualnej marki.
Należy o nie dbać, dlatego dobrze mieć je we wszystkich popularnych formatach zapisu. To znacznie ułatwia późniejszą współpracę z drukarnią. Niektóre z nich obsługują tylko wybrane pliki – kupując ten pakiet masz pewność, że obsłuży Cię każda drukarnia.

Formularz zamówienia logo

Podaj wszystkie słowa, litery, cyfry lub inne znaki jakie mają być w logo.
Krótki opis branży (firmy) i z czym ma się kojarzyć logo.
Jakie kolory mają być użyte do projektu logo, sugestie odnośnie kolorystyki.
Czy logo ma mieć nieokreślony kształt czy ma kojarzyć się z jakąś konkretną rzeczą?
Sugestie odnośnie wyglądu logo, pomysł lub wizja, można ją przedstawić - opisując lub zamieścić link/adresy stron internetowych/ ...
Uwagi.
Telefon
Nazwa firmy, adres, NIP.

Portfolio logo – przykładowe prace

Sprawdź cenę logo – skontaktuj się z nami

Dlaczego Grafikola.pl – Studio Graficzne?


SŁOWNIK

KSIĘGA ZNAKU to instrukcja obsługi logo, zbiór najważniejszych zasad, jak prawidłowo należy się z nim obchodzić.

PNG to rastrowy format plików graficznych oraz system bezstratnej kompresji danych graficznych. Daje możliwość zapisu grafiki bez tła, obrazek z przeźroczystym tłem.

JPG jest formatem graficznym przeznaczonym do zdjęć. JPEG nie obsługuje przezroczystości. Grafiki w tym formacie mają zawsze prostokątny obrys i jednolite (np. białe) tło.

PDF – format plików służący do prezentacji, przenoszenia i drukowania treści tekstowo-graficznych. Ponadto plik PDF można wyeksportować do innego formatu. Istnieje również możliwość wyeksportowania samych obrazów z pliku PDF.

RGB – zapis koloru w projekcie graficznym jako RGB. Jest trybem, w którym każdy kolor opisany jest z 3 składowych barw. Są to czerwony (Red), zielony (Green) i niebieski (Blue). Stąd bierze się nazwa trybu. Używany jest na praktycznie wszystkich elektrycznych ekranach, czyli najlepsze zastosowanie do zapisu grafiki używanej do internetu.

CMYK – składa się z 4 kolorów. Można nawet powiedzieć, że z 4 farb. Ponieważ w trybie CMYK tworzymy materiały do druku. Sama nazwa pochodzi od nazw poszczególnych kolorów farb Cyan, Magenta, Yellow, Black. Tutaj w przeciwieństwie do RGB skala jest procentowa, czyli od 0 do 100%. Ponieważ nie definiujemy tego jaki kolor ma zostać wyświetlony przez monitor, ale ile farby ma nałożyć drukarka.